Massa tankar..

Är så hoppfull och spänd inför morgondagen! Har massa grejjer som jag kommer få reda på hur det blir imorgon, lr ja två stycken saker iaf.. Kanske inte räknas som massor men det är nog för att jag inte ska kunna komma till ro och somna trots att jag är jätte trött! :P

Jag har ju gått och tingat en himla massa vintervita (dvärghamstrar) bebisar nu i helgen till jobbet utan att jag har pratat med chefen! Inte bra det! *haha* :P Men så sent som i lördags när jag jobbade så behövde vi bebbar så jag hoppas att läget är oförändrat så att jag kan komma in och bli räddaren i nöden! ;) Skulle ju inte sitta helt fel.. :P Det är såna tillfällen jag lever för! När jag får göra saker för andra så att dom blir glada! ;D

Och OM det nu blir att vi ska ha alla dessa bebbar då blir det ju en tripp för mig till Norrköping på torsdag! För det är nämligen där bebbarna finns! :D Och hur kul är det inte att åka 4 timmar på tåg tur och retur?! ;) Och jag vart ju då även inbjuden att bli hämtat på stationen och sedan komma och se hur alla deras djur har det! :) Och dom har en maaaaaassa djur! Hamstrar i alla olika sorter och (nu blir
membeel avis) chinchillor och sen såna där läskiga ormar också! Urk! Men dom andra är ju gosbara iaf! ;D Låg och tänkte lite och såna ställen för mig blir ju samma som ett barn i en godisaffär!! Det kommer att bli svårt att åka hem utan nått! :O Men jag har bara bestämt mig för att jag kommer att sno EN av de dvärgar som redan är bokade! ;) Möjligtvis att jag bokar en extra unge så att jag snor två.. :P Men det blir bara om jag fixar upp de nya burarna så att jag har nånstans att sätta dom! Annars blir det inga tjockisar! :P Då får det minsann räcka med en! Men åååå vad jag älskar dom små dvärgarna! Förstår inte hur jag har kunnat gå över helt på guldarna.. Dvärgarna är så mycket gosigare och mysigare! Eller ja det beror ju på vilka man jämnför.. Dvärgtanten jag har nu är väl inte så mysig om man jämnför med Arthur, Cheesecake lr varför inte Titanic? ;P Allt är ju relativt! :P Eller vad man nu ska säga.. *haha*

Får se om jag kan sova lite nu då.. Nu har jag ju fått ur mig lite.. Sa jag förresten att jag fick sängen? ;D Mamma, Lasse och Kim var i lördags och hämtade hem min "nya" 140 säng! :D Jag fick den mao! Så ja jag hade sån tur! ;) Nu ska jag bara få arslet ur vagnen och slänga ut den gamla sängen så att jag får plats att montera upp den nya.. ;) *thihi*
Me happy! :D

Men nu ska jag ta mitt illamående och försöka sova igen. Hade ju tänkt gå upp tidigt och ringa till Gerd och höra om hon fortfarnade vill ha dvärgar. :) Så att jag kan boka in resan så fort som möjligt! Desto fortare desto bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback