Jobbig natt..

Elliott har legat och sparkat mig i ryggen mest hela natten.. Kan knappt böja mig idag.. :S Ryggen vill inte alls! Den har lämnat in avskedsansökan. :P Nu mer än någonsin vill jag ha tag på en egen säng till honom! Vet vad jag vill ha också! En sån där "Vikare" tror jag dom heter från Ikea.. Ska börja leta som en galning på blocket redan idag! Tyvärr har jag ju inte några miljoner att ge för den, men dom jag har hittat har kostat allt från 250kr upp till 600kr.. Jag har tänkt mig att jag vill MAX betala 400kr för en.. Så blocket here I come! :P

En ny säng till mig själv är också nått som prioriteras! Där är jag kräsen också.. :P En 140 säng är det jag vill ha och SKA ha! :P Och gärna en billig.. Känns ju inte jätte kul att köpa begagnat.. Men jag har tänkt som så att jag köper en helt ny bäddmadrass, dvs själva grejjen man sover på får vara sprojlans iaf.. :P

Nämen kolla nu är det Sophia Somajo med "I-rony" på tv igen! :P

Kommentarer
Postat av: Pluttolf

Vad jobbigt att inte kunna sova skönt. Hoppas du kan hitta nån säng. Har du ny bäddmadrass spelar det nog ingen roll om den är begagnad.. Så länge fjädringen fungerar.. Hihi! Tack så mycket!

Postat av: Wysteriia

Svar: nej men va tråkigt :( Men finns ju dem som är överkänsliga. Jag älskar parfym..massa olika ^^ haha

2009-01-22 @ 01:43:33
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: bella

sådan säng har vi till Justin :) och han sover som en prins :) finns några på blocket i stockholms trakten :=)

//Puzzzzzzz bella

2009-01-22 @ 02:08:34
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback