Inge mer film..

Jaha så länge fick man kolla på den filmen.. Nu skriker Elliott.. IGEN!
Han har sovit jätte dåligt de senaste 2 dagarna.. Jag hoppas verkligen inte att det här är nått han kommer att fortsätta med för att då kommer jag att bli galen.. :S
Räcker väl att vi nu måste upp på mornarna.. Då kan han väl sova hela nätterna! Han behöver ju faktiskt det! Han blir så himla trött mot 17-tiden annars.. Och jag kan ju inte lägga honom hur tidigt som helst..

Jag känner verkligen hur det kryper i kroppen på mig just nu!
Det ska bli skönt att få lite ensam tid i helgen! :P
Visst kommer jag att sakna honom men han kommer ju tillbaka på söndag igen.. ;P Och på lördag jobbar jag ju ändå så det blir ju bara 2 hela dagar utan min lilla älskling! :P
Och det är ju bra för honom att få umgås lite med bara pappa också.. :) Det är inte ofta han får göra det..

Så det blir inge mer film för mig.. Jag ska fixa välling, borsta tänderna och sedan gå och lägga mig brevid skrikpelle! Jag hoppas verkligen inte att han tänker skrika lika länge och mycket som igår för då blir jag galen! Inget hjälpte och det var inget som var fel.. Då blir man ju tokig för att då finns det ju inget man kan göra för att det ska bli bättre heller.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback