Hemma hos mamma..

Mamma ringde och väckte mig för några timmar sedan och sa att jag skulle komma ut och hämta min Rusta kasse som jag hade glömt i hennes bil.. Först sa jag att nej jag orkar inte så vi la på.. Sen nästan direkt så ringde jag upp igen och sa att jag ville följa med hem till henne.. :P Så då fick hon vända och hämta mig.. Sen in på Ica och köpte lite onyttigt.. :P Och sen vidare till Elliotts dagis.. Han vart hämtad en hel timme tidigare.. ;) Det första han sa när han såg sin mormor var "Dagis! Loligt!" (loligt = roligt) :D Denna vecka har han tyckt att dagis har varit jätte roligt så det är ju verkligen positivt! Roligt att hämta och lämna när han tycker så! Det underlättar ju en massa! ;)

Så nu sitter vi hemma hos mamma.. Kom hit och fick lunch och sen så har vi fikat också.. Smaskat på Budapestbakelser! Nam nam nam!

Nu ska jag gå och hjälpa lillasyster med matteläxan tänkte jag! Loligt!
Nähääh jag fick tydligen inte hjälpa! Tråkigt!

Då får jag väl hitta på nått annat att göra då.. Fylla i min bostadsbidragsansökan kanske.. :P Tråååkigt! Fast man är ju dum om man tackar nej till 2400kr.. ;P Som sagt desto mindre jag får från soc desto bättre! :P
Ska gå in på ams också tror jag.. :) Se om dom fått in några roliga jobb! ;)
Om inte nån vill skänka mig ca 10.000kr i månaden?
Jag tackar inte nej! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback