Handla..

Nu är det dax att gå och handla lite..
Har inte fått arslet ur vagnen än.. :P
Är ju så kallt ute så när vi är ute är det snabbt ut och snabbt in igen för att värma sig en stund har det varit tänkt men så har man stannat längre tills det varit doggywalk time igen och sen samma tanke igen.. :P

Men nu måste vi iväg.. Elliott ska ju gå och nanna snart också! :)
Sen måste jag verkligen sätta igång på allvar och leta och grejja!
Dumma
membeel sitter ju bara och håller kvar mig vid internet hela tiden!
Jag låååååvar allt är hennes fel! ;P
Vi behöver ju inte avslöja att hon inte har varit inloggad på typ en timme och jag fortfarande inte gjort nått.. :P *haha*

Nej nu på med kläderna igen och shoppa gärnet! :)

Kommentarer
Postat av: membeel

HAHA :O så du skyller på min även när jag inte är inne :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback