God morgon!

Sitter här och dricker kaffe som smakar.. Hmm... Vatten! Mer lr mindre.. :P Duktigt jobbat! :P
Hade det inte varit för att det faktiskt smakar helt okej så hade jag hällt i lite mera Nescafe! ;P Jag fuskar nämligen! Sedan jag fick min vattenkokare så gör jag nästan aldrig "riktigt" kaffe längre! :P Så mkt lättare med att bara sätta igång lite vatten i kokaren och vänta.. Om man råkar glömma bort det så är det ju bara att sätta igång vattnet igen.. Om man glömmer kaffet i kaffekokaren så blir det ju jätte starkt och äckligt! Så nu kör vi på den enkla stilen! ;) *thihi*

Ska fixa några mackor till mitt kaffe tänkte jag.. Frukost! :P

 Lämnade Elliott till dagis för typ en timme sedan.. Han kom bara 30min försent.. :P Men det funka det med. :) Han ville inte riktigt bli lämnad men jag satte mig ner så han satt i mitt knä en stund, sen fick jag honom att sätta sig på sin plats och då tog han emot en äppelbit också och efter det så var det jätte lätt att vinka och gå utan att han vart ledsen lr nått! :) Så det gick bra och smärtfritt idag! ;)

Och jag gick och la mig vid 22-tiden igår, Elliott vakna så jag gick in och la mig brevid honom och tillät mig att somna då så jag har fått nog med sömn idag kan man ju tycka.. Så jag ska väl försöka göra lite nytta istället för att lägga mig på soffan som jag känner för.. *haha* :P

Men först; Frukost!



Kommentarer
Postat av: Gisele

Vattenkokare är jätte bra :)

Synd bara att den dubbelt så mkt el :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback