God morgon!

Bad lillebror skicka iväg ett sms till Udden igår, lr ja klockan var nog strax över 12 så det blir väl idag men iaf.. :P Han skulle skicka och be Udden ringa och väcka oss kl 8 eftersom min mobil är som den är..
Som tur va lyckades jag ladda den rätt så bra igår så att den kunde ringa kl 8 idag! Och tur var väl det för att Udden hade tydligen läst meddelandet i natt men har inget minne av det och eftersom det redan var läst så såg han det ju inte i morse.. *Stor suck* Människor som gör saker i sömnen som dom sen inte har nån aning om är jätte jobbiga!! Jag hatar sånt! Jag blir galen! Mer än vad jag redan är! *haha*

Men men vi kom ju upp iaf! :) Up and away!
Elliott är på dagis just nu. Det gick faktiskt förvånadsvärt bra att lämna honom trots att han inte har varit där på ca 2-3v. Han var lite mammig och ville inte att jag skulle lämna honom till en början men det var jag ju inställd på och det är ju inte direkt så att jag har nått att skynda mig hem till.. :P Så vi tog det lugnt och tog det i hans takt och visst han var lite klängig men han sa inte ett ljud! Vi kom ju så perfekt mitt i samlingen och sången så det var ju bara att sätta sig ner och sjunga med honom och efter ett tag så, typ bara 5-10min så kunde jag gå.. :) Nemas problemas! Har dock lite dåligt samvete för att jag är inte hundra på att han såg mig gå.. Tänk om han börjar leta efter mig och blir ledsen.. :S Nej nej nu ska vi inte tänka så! :P
Det är det här klassiska; Mamma har mer seperationsångest än barnet! *haha* :P

Nu ska jag göra mig klar för att åka in till Uppsala med mamma! :) Vi ska shoppa tikskydd till den där Molly som går och äcklar sig just nu! :P Och sen skulle hon ha nått från Rusta också.. Sen är det väl dax att åka hem igen.. Hem till mamma och valpen! ;) Udden hämtar ju Elliott idag så jag kommer ju inte se honom förrens ikväll när jag kommer hem från jobbet, tur att det snart bara är 8 timmar kvar.. Jag lär väl räkna timmarna..

Konstigt att igår så var han så gratis han kunde bli, nästintill att jag skulle betala nån för att dom tog honom, och idag så räknar jag timmarna tills att jag får se honom igen! Hur bråkig han är så är han ju min lilla prins! Jag brukar skoja och säga att jag har fått honom för mina synder, men det kan inte stämma! Sån glädje och kärlek som han skänker mig så måste jag nog varit snäll nån gång i mitt liv! :P Världens underbaraste unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback