God morgon!

Sitter här och fryser!
Har satt igång vattenkokaren så att jag ska kunna bli lite varm.
Har dock inte bestämt mig om det blir kaffe lr thé än.. Det lutar åt kaffe.. :)

Ska ta fram brödrosten (haha höll på å skriva bröstrosten!) och fixa lite leverpastej mackor till mig och Ellis! ;)

Sen måste jag leta reda på en räkning som jag inte lyckats hitta.. Undra om inte Molly har ätit upp den?! :P
Man skulle ju nästan kunna hoppas på att dom både ätit upp och betalat den! Det skulle ju inte vara helt fel! :P

Nej nu ska jag diska min kaffekopp och sedan ta mig en stoooooor kopp med varm kaffe! ;D

Vad har ni för er då? :)

Kommentarer
Postat av: Elin

jag är på jobbet nu :D

Postat av: membeel

nej, jag får inte ens lön för mödan :O det gör det extra tråkigt! :(



Ja, tänk om någon vänlig själ skulle vilja skänka oss massor :D



Nej, det är itne alls kul att bo med randoms. Folk är ju både läskiga och dumma i huvudet :O

2009-01-07 @ 13:33:23
URL: http://makemyworlldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback