Go' morron Go' morron!

Somna på soffan igår för att jag mådde dåligt efter tandläkaren!
Hade sån spännings huvudvärk så att hälften vore nog.. :/

Somnade strax efter att jag hade ätit upp maten, som f.ö. inte alls vart sallad för att dom hade stängt så det fick bli pizza.. :P Nästan lika nyttigt eller hur.. :P Fast jag hade i färska tomater så då vart det ju lite nyttigare iaf.. ;P
Men iaf.. Somna väl runt 17.30-18 nångång.. Och Udden var så snäll och stannade tills att det var dax för Elliott att lägga sig. Så han väckte mig och sa till mig att jag fick gå och lägga mig i sovrummet brevid Elliott. Han hade redan gjort välling och sånt så det var bara att flytta på sig och somna om..

Detta resulterade ju i att jag vid 12-tiden vakna och kunde inte somna om! Inte bra! Jag låg i sängen och försökte i typ 3 timmar innan jag gav upp och gick ut och la mig i soffan och kolla tv..
Runt 6 imorse lyckades jag somna om igen..
Och Elliott vakna strax innan 9, halv 9 eller nått sånt.. Kolla inte på klockan direkt utan satte bara igång barnkanalen åt honom.. :P Precis som han ville.. Sen kröp han upp i soffan brevid mig och gosa lite.. :) Mitt lilla mystroll! :)

Nu tänkte jag fixa lite frukost till mig.. Känner mig lite hungrig..

Ja just det. Jobbet ringde för nån timme sen och undra om jag kunde jobba idag.. Jag sa ja så jag hoppas verkligen att mamma kan vara barnvakt nu! Jag har försökt ringa henne i över en timme och det är ingen som svarar så då får hon skylla sig själv! Då blir det så som jag bestämt! *grrr..* Vid 10 kan man ju inte fortfarande sova! :P Ska försöka snart igen..

Men nu frukost! Leverpastej macka med gurka! Och så lite kaffe till det.. Låter inte det smaskens? ;)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: tack, kul att du gillade bilden :D

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hihi! : ) Vi brukar få höra det :D

2009-01-10 @ 00:00:06
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Johanna

det stämmmer... jo det kan jag nog göra....

2009-01-10 @ 00:59:56
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Pluttolf

Folk får ju göra som de vill med sina bloggar.. Men ja det var bara en tråkig känsla. När nån säger att nån har en fin blogg får man hoppas att det är helheten. Gick det bra? Har du gjort nån webbradio? Big Maggot Deluxe vill jag inte ha..haha..

2009-01-10 @ 01:39:31
URL: http://pluttolf.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: nej du, jag vill ha dom där glasögonen :P Ja du, det vet jag inte.. det var iaf vad dom skrev i papprerna.. :S

2009-01-10 @ 14:31:44
URL: http://lindastar.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: haha visst var den bra+! ;D

2009-01-10 @ 21:26:03
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback