10.000!

Äntligen fick jag ihop det! :D
Så idag har jag alltså samlat ihop 10.000g ris till de hungriga!
Eftersom jag och
membeel tävlade så har ju hon också lyckats fixa ihop så mkt! Vi körde förrsten till 10.000 och hon vann! Jag hade 6 frågor kvar när hon skrev KLAR! :P Men då ska vi ju inflika att när hon hade 2000g kvar så pausade hon tills att jag också hade 2000g kvar och sen körde vi.. När hon hade kommit så långt att hon bara hade 1000g kvar så hade jag bara 550g kvar så då tog jag en paus och väntade in henne.. Tydligen vänta jag för länge eftersom hon vann! :O *haha* Men den bjuder jag på! ;P Jag får dock stilpoäng för att jag svarade rätt på alla de 6 kvarstående frågorna jag hade! Jag hade tom på franska de sista frågorna! ;) Franskan var faktiskt inte så svårt som jag trodde! :P

Tyvärr kan jag inte lägga in en bild på mina 10.000 för att internet la av efter 6000 så jag har fått köra i två omgångar.. Men imorgon då minsann ska jag lyckas visa en bild på mina 10.000g! ;D För imorgon kör vi igen! Eller hur membeel! ;)

Dagens goda gärning är gjord mao! ;) *thihi*

Kommentarer
Postat av: membeel

Lätt att vi gör :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback