Vill göra massor!

Men jag borde verkligen gå och lägga mig nu! Först ska jag bara slå lite på Prutt.. Han är en riktig bråkkatt just nu! Han förföljer vattenkannan! Jag vet bara att han kommer vid första bästa tillfälle han får att välta den där jävla kannan så det är bäst att gå och hälla ut vattnet innan han lyckas! :P

Idag har mamma, jag, Lisan(Felicia), Adia och Elliott varit och shoppat runt. ;) Först öb och sedan iväg till Ikea och sen tog pengarna slut.. haha.. Ja men typ.. :P Bye bye barnbidrag. :P Men jag får ju nya pengar imorgon så då är allt återställt igen.. ;P Säger vi.. haha.. Lön imorgon wiieee!! Men råna mig inte för det! :P Så mkt är det inte så att det är värt att slå ner mig.. :P Jag lär dessutom handla hundmat imorgon så då får ni väl sno den maten isf.. Men hur gott är det med hundmat liksom?! Inte speciellt gott tror jag! :P

Sitter faktiskt här och önskar att jag inte jobba imorgon! För att just nu har jag massa energi att städa, sortera och fixa med massa grejjer! Men det är bara att hoppas att dom finns kvar imorgon när jag kommer hem från jobbet! Och hoppas att Elliott inte kommer hem på direkten efter att jag har slutat.. För då kan man inte göra för mkt.. :P Eller varför inte.. Då får man ju hjälp! Han är ju jätte duktig.. Säger vi.. :P

Nej jag ska väl gå och nanna nu.. :) Ska väl spela liiiite spel först! ;) Men bara lite.. :P




Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja blomgrejen ska ju förbättra närbilder, men jag trodde bara det var skärpan.. men men :) Vet inte just nu vad kameran heter, och den är inte här :P Ska kolla senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback