Välkommen upp..

Hann inte mer än att käka två tredje delar av min frukost innan jag började må dåligt och var tvungen att springa på toa och få "äran" att se frukosten igen.. :S Denna gång såg den inte lika trevlig ut som jag minns den.. :P

Sen efter att frukosten hade flyttat så vart jag jätte hungrig igen.. Och oftast är det väl inte mat det första man tänker på efter att man precis har kastat upp den sas.. :P Men jag var tvungen att stoppa i mig 2 mackor till.. Var super hungrig.. :S Så sakta ner med dom och än så länge har dom fått stanna kvar.. Sitter även och smuttar lite på mitt kaffe och jag kan inte undgå att tänka på hur kaffe smakar när det kommer upp igen.. *haha* Ja jag vet jag är lite äcklig idag! :P Men jag försöker bara tänka positivt.. ;P

Kaffe är ju gott.. Och jag är jätte sugen på choklad.. :S Skumt skumt skumt.. Och NEJ jag är inte gravid!! Det hade ju annars varit trevlig, för det är väl den enda gången jag faktiskt tycker att det är värt att kräkas.. Annars hatar jag det!

Ska lägga mig på soffan en stund nu.. Vart super trött helt plötsligt.. Elliott klappa precis på mig och sa "Duktig Dipsy!" *haha* Ingen kan gissa vad han sitter och kollar på?! ;P



Kommentarer
Postat av: S A N N A

fin design du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback