Sjukt barn..

Elliott har feber.. Tog tempen på honom igår och den stannade på 39,6.. :S Usch så hög feber tror jag aldrig att han har haft förut. Jag ringde mamma direkt.. :P Men det är ju väldigt vanligt att barn får hög feber så man behöver inte oroa sig allt för mycket så länge dom äter och fungerar normalt och det gör ju Elliott.. :)

Så nu går han på febernedsättande iaf.. Så vi får hoppas att det lägger sig i helgen iaf.. :)

Har precis ringt runt till Elliotts dagis och till Samrek.. :) Mötet i måndags var nämligen om arbetsträningen och den satte sen igång med omedelbar verkan i måndags efter mötet.. :P Visst det var bara en timme kvar innan jag skulle sluta så jag kunde ju lika gärna stanna.. :P

Men iaf så nu ska jag arbetsträna mån 8.30-12.00, tis 8.30-12.00, ons 8.30-15.00(varav sista timmen på Hälsohuset och träna) och tors 8.30-15.30. Måndagar och tisdagar är det korta dagar eftersom att jag sen jobbar på Fäboden på eftermiddagen.. Och fredag blir ledig eftersom jag redan jobbar på lördagar.. Då blir den dagen liksom utbytt.. ;)

Gick då en timme i måndags och sen i tisdags men igår var jag hemma med Elliott och idag är jag också hemma med Elliott eftersom han har ruskig feber.. :( Men han funkar ju mer lr mindre som vanligt bara att han är 100ggr grinigare. :P Så det hade nästan varit skönare att lämna honom på dagis! :P *haha* Men kanske inte så snällt mot honom.. Så därför får han vara hemma.. :)

Nu ska jag lägga mig ner och sova en stund till innan Elliott vaknar. Jag somna vid 3-4 i natt nångång.. Satt först och snacka skit med
Membeel och sen så la jag mig på soffan och kolla på tv efter att Membeel övergivit mig.. :O
Så det är bäst att jag får lite sömn nu om jag ska orka med lilla griniga barnet.. :) Hans glassar är ju slut också annars kunde man ge honom lite glass så blir han glad! Han är som sin mor! Glass gör en glad! *haha* ;P

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja visst är det typiskt? Så nu sitter jag här o är jättetrött o seg efter jobbet:P O jag ska jobba imorgon med så har ingen lust att gå o lägga mig o vila för då kan jag väl inte somna ikväll ;D haha.



Hoppas Elliott kryar på sig! Aldrig kul o vara sjuk :(

Postat av: Andréa

Sv: Och nu finns hela att se :D

2009-02-06 @ 15:44:35
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback