Om jag är..

..trött imorgon så vet ni varför.. :P

Nervös? Nja kanske lite,,
Varför? Ska väl ni skita i! *haha* :P

Jag är sugen på att baka. :P Tårta kanske?! ;)
Vem ska jag bjuda den på då?! Hmm...
Membeel!! *visslar på flickan* Komsi får sig tårta!
Fast inte än! Jag måste ju faktiskt sova nu! Och sen jobbar jag juh..

Sökte ett jobb idag också.. D ni..
Vikariat på 10 timmar i veckan..
Hoppas det inte bråkas med mina timmar på Fäboden bara..
Håll lite tummar och tår att allt klaffar bra och att jag får det.. ;)

Nu försöker vi sova igen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för de gulliga kommentarerna på min blogg :D

Postat av: membeel

Jaaaaaa, jag vill ha tårtaaaa :D :D :D kommer springandes

2009-02-16 @ 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback