Klarrrt..

Nu tror jag faktiskt att jag har med mig allt.. :) Och tåget går inte förrens om ca 30min och jag är mer lr mindre färdigpackad.. Bra jobbat! ;P *thihi*

Ska bara kolla igenom "Ta med"-listan så att jag inte har glömt nått! ;)

* Rost bandad killen CHECK
* 1 extra box (kanske 2) CHECK
* Lotterigrejjs CHECK
* Till salu saker CHECK
* Röda väskan CHECK
* Äggfoder till Marie CHECK
* Rebell + stamtavla CHECK

Ja allt som är nerskrivet är nerpackat iaf.. Plus lite gurka. Och vatten till mig.. :) Kameran ska ner också.. Men den hamnar i jackfickan.. ;) Ja men nu är det väl bara att klä på sig och börja gå till tåget.. :) Tåget som går 07.53 ;) Gångvägen till tåget är en ca 3-4min resa beroende på vilken hastighet man väljer att gå i.. ;P *thihi*

Nu ska jag stänga ner datorn annars kommer jag väl att sitta här och glömma bort tiden och sen helt plötsligt få jäätte bråttom! :S Brukar va så nämligen.. *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback