God natt..

Kanske dax att sova lite.. Börjar bli lite illamående som jag lätt blir alldeles för ofta utan anledning..

Idag har varit en riktigt irritations dag! Som vanligt när man är sjuk lr.. ;P Elliott har inte alls varit rolig.. Grinigare unge har man fått leta efter! Han börja gråta och ville att jag skulle bära honom trots att jag låg ner i soffan.. :S Hur sjutton kan jag bära honom då? Bra fråga.. :/

Sen irriterad på snåla jävla människor som inte ens bjuder in vissa folk till ett BARNS födelsedagskalas för att dom ändå inte köper några fina presenter typ.. Hur snål får man bli? Börja prioritera värdet på presenterna över att träffa folket.. :S Men däremot en person som inte ens är GENETISKT släkt med personen ska minsann bjudas in för att den personen har precis varit utomlands och köpt massa fina presenter..
Jävla ***** ska vara glad att folk ens vill fira hennes jävla ungar! TANT! Det är fan vad hon är!!

Tror ni jag triggar upp mig själv här lr? :P

En annan person då som är så jävla otacksam ska man fan sparka i häcken så att den hamnar uppe i axlarna på henne! Hon och TANTEN kan ju fan ta varandra i hand och gifta sig! Otacksamma jävla ******!! Vissa ord passar sig inte här på bloggen.. *haha* :P

Sen är jag irriterad på massa andra folk som verkar vara dumma i huvudet! Man behöver säga samma sak 100 jävla gånger och ändå går det inte in!! Hur seg får man bli?! Okej att man är född på 90-talet men den ursäkten kan man ju inte ha hela livet utan man får ju fan göra nått åt saken! Och då det är väldigt svårt att ändra sitt födelsedatum så får dom väl börja träna hjärnan! Det är inte så svårt men man måste börja nångång!

Nej nu ska jag försöka sluta vara så irriterad! :P Skriv ner, bränn upp pappret och glöm! Tror dock inte Udden blir så glad om jag bränner hans dator.. :P *haha* Så det är bäst att vi skippar den biten.. ;P

Elliott var lite gullig idag iaf! :) Jag satt och kolla på tv så kommer han och säger: "Kramas kramas", så krama han mig och sen gick han och lekte igen!! Han är ju bara för goooo den där killen!! Me löööv! Me löövar honom även när han är jobbig! ;P
Jag har börjat låta Molly ligga inne hos honom när han ska sova och han somnar bättre då! :) Och Molly går frivilligt in och lägger sig hos honom.. :) Dom gillar varandra dom två! ;) Ibland om jag glömmer att säga till Molly att gå in där så brukar Elliott fråga efter henne.. :) Idag tyckte han även att Oliver skulle ligga där inne men det visste jag att Oliver inte tyckte var en bra ide så den fick han skippa.. *haha* :P

Nu ska jag gå och nanna lite.. :)

Kommentarer
Postat av: Loo

vad tycker du om "I'm a bitch" ?

Postat av: Johanna

ja de var jättetråkigt verkligen. hade varit jättekul att träffa dig

2009-02-01 @ 12:24:41
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback