Borde sova..

Ja det borde jag verkligen göra.. Klockan ringer om 3 timmar.. :S
Att det ska vara så svårt att somna då.. Bortsett från natten till tisdag så har jag haft det jätte svårt att somna.. :S
Inte bra inte bra...

Det lär ju inte gå bättre nu när jag har flyttat Rebell till en mindre bur och hans sitter och biter på kanten!!
Grrr!!! Snart slänger jag nått hårt på honom! Nästan så att man är elak och verkligen hoppas på att nån jävel köper honom imorgon så att man blir av med helvetet! Men nej så hemsk kan jag inte vara.. Han är bland de snällaste i vanliga fall.. :) Han protesterar ju bara lite emot att han fått flytta till en bur som typ är en fjärdedels så stor som sin förra.. Ja Rebell bor i den största bur jag har.. ;P Det är igentligen Cheesecakes bur.. Och om Rebell flyttar imorgon så får Cheesecake flytta tillbaka till sin bur.. :)

Nej nu känner jag mig dum.. Det var inte alls Rebell som satt och bet utan det var Calippo.. Tror jag att han heter.. :P Har inte riktigt bestämt mig än.. Han är från glasskullen iaf.. :P *thihi* Kanske han heter Cornetto.. ;) Det återstår att se.. Han är inte reggad än pga att dokumentet inte vill funka på min dator.. :S

Nej nu ska jag sluta babbla! Måste sova!! Wiiee 2 timmars sömn.. Jag kommer ju verkligen klara morgondagen.. :S
Blir att knarka kaffe! *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback