Shoppingsugen..

Gud vad jag önskar att jag hade lite pengar att sätta sprätt på!

Vill shoppa! Vill köpa julklappar! Vill köpa kläder! Smink! Shoppa loss på Ikea!
Handla massa strunt från internetbutiker!

Jag vill shoppa!!

Nån som vill ge mig lite pengar så att jag kan få utlopp för mina känslor?! ;P haha!

Om det inte är en vinst på minst 10.000kr på min trisselott så blir jag rysligt förbaskad! Säger vi.. :P

"Om jag hade pengar, dabidabidabibdabdabbidabbidabidab
Om jag bara vore lite rik! dabidabidabidabidab!"


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jasså, där ser man :D Jag gillade också Calle mer och mer mot slutet, och i finalprogrammet kände jag att det spelade nästan ingen roll vem som vann. Mycket pga. att man vet att det brukar gå bra för både ettan och tvåan :) Och nu har jag hört att Calle ska släppa en skiva vid jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback