Ont i öronen..

Fy vad jag hatar att vara sjuk! Nu är jag inte lika snorig men jag är fortfarande täppt. Men det värsta är ju att nu har öronen börjat göra ont istället. Och halsen är raspig och öm, gör ont så fort man sväljer. Sen idag är jag helt slut i kroppen efter att först ha jobbat igår och sen varit hos hästarna och burit massa hö.. Jag är ju dum i huvudet så jag bär ju 4 säckar hö samtidigt vilket är 2 hela balar och varje bal väger 12kg. Så det känns ju jätte smart att bära 24kg samtidigt när man är sjuk och inte nog med det så bär jag det upp för en backe också.. :/

Ja har man inte ont så skaffar man sig. :P haha! Dumma dumma dumma! Igår så duggade det lite också så det vart ju bara bättre och bättre om vi säger så.

Och snart ska jag till hästarna igen. Men idag ska jag bara bära 18kg. Mamma får faktiskt ta resten! Det värsta är ju att hon har ju ont i ryggen så då blir det automatiskt att jag tar mer bara för att skona henne. Typiskt mig; förstör hellre för mig själv för att förbättra för andra. :/ Men men jag ska väl inte klaga. :P

Eller jo jag ska klaga på mina öron! Jag hatar att ha ont i öronen! Haha jag hatar väl att ha ont vart jag än har ont iof! :P haha!

Men fy vad jag är trött idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback