Jakob är en liten mes!

Sitter nu och kollar på "Vakna med the voice" med Paul och Jakob. Det jag har väntat på hela natten mer lr mindre! ;P haha!

Jakob börjar med att berätta hur kallt det är ute och att han hade massa kläder på sig och ändå så frös han!

Jag kom precis innan för dörren efter en promenad med Oliver och jag tyckte minsann inte att det var så kallt och jag hade bara ett par byxor, en tunika och en dunjacka som inte ens var helt stängd! Jag knäpper två knappar i mitten på jackan och låter resten vara öppen. :) Kan ju iof bero på att jag inte kan stänga dragkedjan för att min mage är ivägen.. (a) Haha! :P Borde kanske köpa en ny jacka? Har haft denna sedan jag gick i 7:an! :P Vilket ju var några år sedan.. Lätt sagt.. Hah! :P

Kan ju tillägga att Oliver inte heller klaga på kylan! ;P Fast han bär ju iof päls. Han är helt för päls säger han! ;P haha!

Sen sprang han in och fortsatte tugga på sin lilla pinne! ;P Den var tydligen mums! :)

Jaja får se om jag orkar stanna upp till mellan kl. 8-8.50 för nångång där emellan skulle Erik vara med..

Mår illa efter "frukosten" så kan inte riktigt böja mig ner för mkt för då kanske det rinner ut nått från munnen.. :P Fräscht? haha inte ett dugg! :P


Jag vill också ha en iPhone!

Får ta det lungt helt enkelt. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Stockholmare är ju pussys med vädret, det vet vi ju ;) det var -23 här idag!

Postat av: Hanna

SVAR på alla kommentarerna du lämnade igår:



Tack så jättemycket! Jag är lite feg med det här temat, men jag försöker göra det lite mer bärbart än tex savanna-temat jag gjorde, som var helt vrickat och verkligen inte nåt som man går ut med :]

Nästa tema jag gör blir nog sådär härligt galet igen :D

2009-12-17 @ 18:53:24
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback