Trött..

Har försökt i 2 dagar nu att föra över bilderna från kameran in i datorn men det vill sig icke! Börjar bli riktigt trött nu faktiskt.. *suck* Dumma mammas dator.. :P Vill ju lägga in så att jag kan föra över bilderna på min "minnespinne"! ;P Men datorn och kamerakortet verkar inte vilja sammarbeta.. :/ Dumma dumma dumma!

Men men nån gång bör det väl gå.. Hoppas jag..

Är lite trött i kroppen idag också så lite kaffe känns som ett måste.. ;P Ska nog fixa iordning lite innan vi åker till hästen så att jag inte somnar på vägen.. ;P

Nu kom Elliott och sjunger: "Margareta, tutta klia.." *haha* Undra om han hittat på den själv?! ;P Kanske nån som hjälpt han.. Man vet aldrig.. haha! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback