Hej då kära kusin!

Nu har min kära kusin vitamin åkt hem igen.. Vi var och lämna henne på arlanda för ca en timme sedan.. Hon borde snart vara hemma. :) Vi kom lite sent in till arlanda så jag tror att Grisan vart lite stressad och skakade lite lätt.. Rädd för att bli lämnad kvar hos oss kanske?! ;P hahaaha! Vem vet! :P Men det tror jag inte.. Eller jag hoppas inte det iaf.. haha! ;P Vi som haft så trevligt.. ;)

Tråkigt när hon åker.. Man känner verkligen att vi borde göra det här lite oftare! :) Men jag hoppas verkligen på en kryssning framöver med lr utan Scotts! ;P hahaha! Så jag hoppas vi ses snart igen! :P Om inte annat så ses vi väl nästa jul iaf.. :P



Kommentarer
Postat av: Gisele

Liiite stressad blev jag, men det var ingen fara..

Det kom en massa människor efter mig.

Kryssning absolut! Fast helst med Scotts ;D hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback