God morgon God morgon!

Ja som sagt; sovmorgon vart det! ;P En lång och härlig en också! :P
Vaknade väl ungefär 11.15 men har inte gått upp förrens för typ 10-15min sedan.. Är ju så skönt att ligga och dra sig lite! ;)
Men jag har ju blivit väckt lite under natten.. Elliott har vaknat ett par gånger och vid 5 inatt så ville han gå upp! Nej tack sa både jag och hans pappa! :P Men jag tvinga upp Udden för att göra välling och sen så somna Elliott om en liten stund.. Men jag tror att dom gick upp rätt tidigt iaf..
Elliott verkar piggare idag iaf och det är ju bra det. :)

Och när jag inte har blivit väckt av Elliott så har jag legat och drömt en massa konstiga mardrömmar. Jävla dumma duvhökar är allt jag behöver säga utan att berätta om en massa blod och skit som kom ur katterna.. :/ Sen bara för att jag nämnde en person igår så självklart var jag ju tvungen att drömma om den.. Men jag vart lika arg och irriterad i drömmen som jag har blivit i verkligheten på denna personen.. Hjärnceller = 0! Fast det verkade vara ett stående problem i drömmen att nästan alla som var med var så himla hjärndöda och trots att dom såg att en massa katter låg och led så stod dom bara och kollade och gjorde absolut ingenting! Ahh jag blir ju galen bara jag tänker på det! Jag fick ta tre katter i famnen och skrika på folk att vi måste till veterinären.. Tur att det bara var en dröm iaf! Annars hade jag blivit ännu mera galen! haha! Jaja jag vet att man inte kan bli nått man redan är! :P

Jaha men annars då.. Vad ska man göra idag då?
Udden sa ju att han skulle vara ledig hela helgen och trots att jag inte riktigt fick ihop det så tänkte jag: säger han det så är det väl så".. Nu har han ju iof jobbat där så länge vi varit tillsammans dvs snart 6år (är det väl?! :P) och han har aldrig varit ledig en helg när han har kommit på onsdags kvällen.. Men men han borde väl veta bäst.. Men så var ju icka fallet utan han är ju endast ledig idag och jobbar i helgen.. Så dagen lär väl gå åt att fundera på vad som ska göras i helgen för att nu har vi ingen som tar hand om elliott i helgen.. Och ingen som tar hand om resten av gänget på lördag tills att jag kommer hem.. Och jag som hade tänkt vara hemma och rensa bort en massa skit och ta hem katterna i helgen.. Allt går i stöpet.. :/ Bläää!! Men men vi får lista ut nått. :) Det löser sig väl på nått vis. Jag är inte direkt orolig.. :P

Men nu ska jag stoppa i mig lite frukost. :) Är lite hungrig. ;) Och sugen på thé!! Gott gottigottgott!


Skitgris pillar näsan.. ;P haha!

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha nee men va sööt=)

Postat av: Linda

*hehe söt! :)*

2009-08-30 @ 00:50:11
URL: http://lindastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback