God morgon!

Eller god middag kanske man borde säga..

Kan ju berätta att lördagen gick bra så länge jag var på jobbet men sen när jag kom hem så vart jag en levande mardröm.. :P Vart lite bättre när jag fick i mig lite mat dock för utöver mina 3 timmars sömn så åt jag endast två påsar med minimorötter på jobbet.. Ni kan nog inte ens börja att förstå hur trevlig jag vart.. (a) haha! :P

Nu ska jag snart iväg och jobba igen. Men denna gången har jag sovit lite mera.. ;)

Sen så jag har precis beställt hem ett presentkort på 150kr från
gratiskläder.se :)
Häromdagen beställde jag även hem ett presentkort på 100kr från gratismode.se :)

Sen har jag massa poäng att byta till presentkort på gratisbio.se.. Sitter och funderar på vart jag ska ta ut dom på.. Antingen siba, expert eller onoff.. Allt som allt är det presentkort för 750kr jag kan hämta ut än så länge.. ;) Dom ska gå till min nya systemkamera som jag egentligen ska få av Udden men jag tänkte hjälpa till lite på traven för dom är ju inte direkt billiga.. Jag får lite dåligt samvete när han köper så dyra saker till mig, just därför har han inte fått köpa den tidigare. Han har velat köpa en i ett par månader nu men jag har bara sagt Nej vi väntar tills den kommer på erbjudande! ;P Men om jag fixar presentkort så det blir billigare så kan vi ju låtsas att den är på erbjudande.. (a) haha! :P

Nu ska jag iväg till jobbet! :) Tjingeling! :)

Klick klick! ;D

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Är det som du har varit med i en massa tävlingar eller hur har du fått så mycket "gratis"?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback