Taco!!

Nu har jag och Elliott precis varit och handlat mat tillsammans med Martin!
Det ska bli Taco!! :D Jippie! Det började med att jag och Elliott skulle gå och handla tacosaker men så ringde jag och skulle skälla ut Kim för att han hade bitit upp Elliotts strumpor.. :P Elliott sa det! :P Och så svarade Martin och då sa han att han tänkte gå till Ica och kanske handla nå mat och då sa jag att vi är redan på väg. :) Och på den vägen vart det..

Är bara hemma en snabbis för att lämna in mina två paket jag hämtat ut och så vagnen som vi hade med oss för att slippa bära.. :P Sen ska jag hämta hundarna också så att dom slipper sitta här och dega själva.. :) Dom får följa med och bråka lite med Daisy och Astrid.. :)

Elliott gick direkt hem till Kim tillsammans med Martin så det är väl bäst att jag sätter lite fart innan dom ringer efter mig.. ;P thihi! :P

Tjillivippen! :)


Astrid..

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Blir en taco variant för mig också idag ;) så gott! :D

Postat av: Sofie

Jaadu det lär nog dröja ett slag men nån gång dyker jag upp med henne =)



=)

2009-04-10 @ 20:04:38
URL: http://triumphs.blogg.se/
Postat av: essan

taskigt läge... hade elli oxå vart sjuk lr när han gick ner i vikt?

Noelle hade ju haft Rs viruset då så dom tyckte inte att det va ett dugg konstigt... dom visste ju att hon inte kunde äta ordentligt eftersom hon andades så dåligt....

men hon gick ju upp 300 gram på en vecka sen när hon vart frisk haha, hon e en riktig liten boll:), som sin mamma ;)

2009-04-10 @ 20:08:43
URL: http://dezember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback