Shopping..

Mamma och jag åkte in till Uppsala idag för att handla present till Lasse och lite sånt.. :) Vi åkte ut till kappahl, lindex, dressman och apoteket vid Coop forum i Boländerna. :) Jag sprang först in på apoteket och inhandla frontline sprayen som jag tänkt köpa ett par dagar nu men inte kommit iväg och gjort ännu.. :P Så imorgon ska alla hamstrar sprayas.. Puhh.. :P

Sen gick vi in på KappAhl och kolla. Dom hade ju massa bra erbjudanden idag. :) 100kr rabatt på jeans och 25% rabatt på hela köpet och sen hade dom även 50kr rabatt på alla barnbyxor strlk 86-122. :) Så allt som allt tjänade vi över 400kr! ;) Eller som jag så fint sa: Jag tjänade 400kr men Udden förlorade 1000kr! haha! :P Men jag köpte faktiskt saker till honom och min byxa och min tröja som jag köpte till mig själv ska han få tillbaka pengar för. :) Det sätts upp på skulden.. haha! :P Sen kläderna jag köpte till Elliott delar vi på. :) Här kommer lite bilder på lite av det jag köpte:


Klicka på bilderna för att komma till KappAhl sidor. :)

De fodrade jeansen var med blå linning och inte regnbågslinning som synes på bilden. :) Och Musse Pigg tröjan köpte jag en blå variant av. :) Elliott vart jätte glad och ville sätta på sig den direkt när han fick syn på den! :) Byxorna jag köpte till mig själv var av en lite mörkare nyans än tillsynes på bilden. Jag var i behov av nya jeans då jag haft sönder mina andra.. haha! Jag har ju bara ETT annat par! Jag har aldrig varit en jeans människa men sen så skaffade jag mina förra och dom är perfekt att ha på jobbet så dom har blivit mina jobbarbyxor. Men förrförra gången jag jobbade så råkade jag böja mig ner för fort så dom gick sönder på insidan av låret! :O Bara spräcktes upp! haha! Taskigt läge! Men när jag står upp så syns det inte som tur är! haha! Eller jag hoppas inte att det syns iaf! haha! Annars bjuder jag på det! ;) Uddens byxor orkar jag inte leta efter en liknande variant.. ;P

Jag är iaf jätte nöjd med dagens inköp.. ;) Efter KappAhl besöket så gick vi in en snabbis på Coop för att handla lite mat, för det är väl oftast det som man brukar göra där.. ;P Men inte jag! haha! Jag har hittat en ny hobby vid namn: BÖCKER!! haha! Jag har fått dille på böcker! Dom har ju så mkt bra priser nu när det är 50% rabatt på bokreapriset. ;) Riktigt kalas! :) Har hittat en massa skoj! Mest böcker till Elliott faktiskt men idag hittade jag även lite roligt till mig också. :) Och två dassböcker till Udden! Han spenderar ju fan halva dan inne på toa så nått roligt måsta han ju få roa sig med där inne.. Hmm har jag berättat att jag funderar på att måla om badrummet rosa?! haha! :P Det skulle nog gillas tror jag.. haha!
Men tillbaka till mina böcker! ;) Jag köpte en bok till Elliott, såklart, en Nalle Puh sagostunds bok. :) Och till mig själv så köpte jag en ungdomsbok; "Bh:ar, bröllop & Besvärjelser" och sedan en "Lär dig sy" bok! :) Ska bli spännande om jag kan lära mig att sy.. ;P Sen så var jag ju tvungen att kolla lite på kläderna och där hittade jag en tröja och sen ett par byxor som jag ska göra om till shorts.. Förstår ni hur "Lär dig sy" boken kommer bra till hands nu?! ;) Sen hade dom även ett par fula skor på rea så jag köpte ett par fula skor till Elliott för 69kr! Helt överkomligt! ;) Helt fula var dom väl inte, dom var väl helt okej. :) Och jag vet ju att Elliott passar ju i allt så hur fula dom än är så kommer dom bli snygga på honom! ;) hehe!

Nu ska jag stänga ner datorn och varva ner lite för att sen kunna sova. :) Imorgon så ska jag och mamma åka och gå på teater! :) Ska bli rooligt! Ska se om jag kan hitta kameraladdarn så att man kanske kan bjuda på lite nya bilder snart. :)
Men nu ska jag kolla klart på "Medium".. :)

Natti natt!
           

Kommentarer
Postat av: bella

hehe jag vill ha den andra gröna med ränder. med ett par gröna mjukis byxor hehe

Sonen är helt inne i Musse pigg som tusan att han fick en kudde av mormor och morfar som han ej kan släppa.



//Puzzzzzzzzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback