Roliga aprilskämt!

Man har inte hunnit vara vaken många timmar innan man överröses av bra och mindre bra aprilskämt. Vissa är ju så genomskinliga så det nästan blir tråkigt.. Sen finns det de som man tvivlar lite över; "Är det verkligen sant? Det kan va sant?"
Vet inte hur många bloggare som är gravida just idag! haha! :P Man kanske ska bli det själv också? haha!

Än finns det ju även tid att hitta flera.. Men jag ska dela med mig lite av de som fick mig att dra lite på smilgroparna idag! :)

Gratisgodis.se försöker lura sina medlemmar att dom nu ska börja köra runt en godisbuss! Det tror jag inte ett dugg på! haha! :P Vem skulle få äran att köra runt den då? Tror inte att dom skulle tjäna ett dugg på det, men det var en rolig tanke! ;) Alla medlemmar som loggar in får dock en liten godisgåva! ;) Så glöm inte att logga in för att få eran gåva! :)

Varsågod alla gifta! Äntligen kan ni börja dejta utan att nån får reda på det! haha! Denna är ju bland de bästa! ;P


Hahahahahaha!! Citatet är ju det bästa! Kungen förtvivlad!! :O Än en gång spelar vi på att kungen är en idiot! haha! Och nu kan han inte simma heller! :O haha! Det kanske hör tillsammans med dyslexin; alla med läs och skrivsvårigheter kan inte simma.. Så nu vet ni det.. Jag måste bara berätta det för lillebror och mamma också och alla andra simkunniga dyslexiker jag känner.. :P hahahhaah!

Vilket är det bästa aprilskämt ni hört idag?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback