Party ikväll?

Fick precis ett sms om att jag står med på 1000apor's partylista ikväll..
Nedrans att det ska vara mitt i veckan och Udden inte får sluta tidigare..
Annars hade jag gärna gått dit. :) Parta lite.. ;) thihi!
Udden fick också ett sms om att han var välkommen. Konstigt nog! haha! :P
Kan ju aldrig vara jag som satt upp honom på listan?! haha!

Men men det kommer flera ggr! ;) Flera ggr som inte är på den 1 april så att man kan vara säker på att allt ligger rätt till sas.. haha! :P Nu ångrar jag att jag inte satte upp Linda på listan ist.. Vi hade nog kunnat ha ruskigt kul ihop! ;) Om nu hon hade velat följa med.. När jag klicka in mobilnr så satt jag faktiskt och funderade länge på om jag skulle knappa in Linda också men eftersom jag inte vet vilket av hennes mobilnr som hon använder sig av så vart det inget.. Och hon vill ju inte svara på msn då heller så då kunde jag inte fråga henne.. Men som sagt; Det kommer flera ggr! ;) Då ska jag nog bjuda med Linda istället för tråk-Udden! haha! :P

Nej nog pratat om party, Back to reality! Dax att fixa iordning disken kanske.. :) Plocka ur och i diskmaskinen.. Nån som vill komma och hjälpa till? :)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack (om håret alltså) :)



Kakor lätt gott.. fast en chokladbit skulle nog vara ännu godare :)

Haha ja, eller så kommer Kissie påstå att hon INTE har löshår och att hon INTE använder Idomin-salva på läpparna, haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback