Hemma hos mamma..

Japps nu sitter man hemma hos mamma igen. :)
Elliott springer runt och leker med Adia..
Själv har jag precis pratat med mormor. :) Ska ju åka och kolla på hennes teater ikväll. Ska bli kul! :)
Mormor är så duktig! Är riktigt stolt över min mormor faktiskt! Men säg inte det till henne för att då börjar hon bara gråta! ;P haha! :P Syrran är där och säljer fika också så det ska bli riktigt gott.. Hemmagjorda bullar! nam nam!

"Lugna favoriter" hörs utifrån köket just nu! Först sa dom det på radion och sen så härmade Elliott dom på radion! ;P haha! Han är mkt för att härmas! Men det har han ju varit ett tag nu. :) Han snackar så himla mycket nu! Och man förstår ju det mesta faktiskt! Det är vissa få saker man inte fattar.. Men då är det bara att säga "jaja" så blir alla glada och nöjda.. haha! :P

På tal om nått helt annat så fångade jag in den lösa kaninen idag! ;) Får se om mamma tycker att den ska sitta kvar i buren lr om hon tycker att vi ska släppa ut den igen.. Det bästa hade ju varit om vi hade kunnat kastrera Ceasar och så skulle han och lilla flickan kunna bo ihop.. Är ju inte så bra att sätta ihop dom innan han är kastrerad då han är hennes pappa.. Som jag sa till mormor: "Då blir det en massa äckel inavelsungar!" haha! :P Men det är ju sant juh! Nu e jag ju inte så kunnig på just kaninavel men jag tror att kaniner är rätt känsliga för inavel, fast det är väl de flesta djur.. Skulle väl ev vara smågnagarna så som hamstrar, möss, råttor och liknande som är lite mera tåliga men jag tror inga djurslag mår bra av för mkt inavel.. För det är ju inte endast de bra generna du dubblar utan även alla dåliga gener..

Nej nu ska jag sluta tänka på inavel och kolla om det är nått bra på tv istället.. Lägga mig på soffan och försöka att inte somna! Lycka till säger jag ju bara! Haha! :P


Charlie (gul), Herkules (blå) och Kia (svart/vit) ligger och slappar..

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

jag trodde jag var sist med att se den ^^

Postat av: Johanna

ja det tycker jag med

2009-04-03 @ 14:10:03
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: emma

så sjukt söta (:

2009-04-03 @ 22:47:45
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback