Gravid..

Ännu en som är "gravid".. haha!  :P

Det är den tredje idag.. Kan vi tjejer inte hitta på nått bättre än att lura folk att vi är gravida?!
(haha jag höll på och skriva dräktiga :P för mkt djurprat på sistonde? Jo jag tror det! haha! :P)

Babyboom idag tydligen.. :P Undra hur många till man ska få läsa om som är gravida idag.. :S haha!
Ingen idée att jag försöker lura Udden med det.. Fast det förståss man vet ju aldrig om han håller koll på att det är 1 april idag?! Han brukar inte ha koll på sånt.. Men om han blivit lurad av sina arbetskamrater så kan ju dom ha avslöjat dagen för honom.. Bråkigt! :P

Jag tycker det är lite jobbigt att man ska luras just denna dagen.. Jag luras alla andra dagar istället.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback