God morgon!

Jaha då har man letat sig upp från sängen då.. Kan ju säga att det är inte utan lite protest.. :P Hade gärnat sovit 17 timmar till.. Är helt super trött!! Drömde i natt att jag fick sån där jävlarns muskelsammandragning i benet i natt, och det gjorde ont som sjutton som det alltid gör. Och sen när jag gick ur sängen så hade jag så där lite halvsvårt att gå precis som jag brukar ha efter att jag haft muskelsammandragningar i benet så jag måste ha haft det och haft jätte ont men ändå inte vaknat.. :S Är man trött då eller är man trött? haha! Fortsätter att drömma och jag drömde ju att jag verkligen hade ont och jag drömde att jag kunde ju inte skrika för att Elliott låg ju och sov.. Så jag vet inte om det var nått mellanting där mellan vaket och dröm tillstånd.. :P

Nu ska jag lägga mig och kolla på Nalle Puh på tv:n och försöka att inte somna.. Måste nog fixa iordning lite kaffe till mig annars lär jag ju däcka.. haha! :P

Tjillivippen!


Molly är en riktig tröttfis! :P

Kommentarer
Postat av: Pluttolf

Jo men om en grill använts flitigt och är av dålig kvalité så går den sönder.. Grejer lossnar..

Postat av: Anonym

haha det brukar inte vara helt omöjligt att det blir så =P

2009-04-07 @ 16:39:27
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback