Vila i frid..

Sitter här alldeles blöt om kinderna.. Ögonen rinner fortfarande.. Tårarna faller ner..

Vad som gjort att jag börjat gråta?!

Jo
detta och detta..

Tror nog ingen som följer de större bloggarna har missat att det har skrivits om vackra Madde idag.. Själv följde jag inte hennes blogg utan jag kan tom vara så ärlig och säga att jag inte hade nån aning om vem hon var ens.. Sen efter att ha läst lite i hennes blogg så får jag bilden av en stark ung kvinna som jag har kommit att beundra på många vis! Så stark!

Vila i frid du vackra ängel!




Det har startats en insamling i Maddes ära. Jag har skänkt en slant, gör det du med!
Vill ni läsa mer om insamligen kan ni göra det här och här.. :)
Länk till insamlingen! :)

Kommentarer
Postat av: Sooz

Må hon vila i frid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback