Roliga grodor!

Jävla udden.. Nu har jag det på huvudet igen..
Roliga grodor!
Finns väl för sjutton inga roliga grodor.. :S

Nu ska vi klä på oss och gå ut på prommis.. Molly e lite pissenissenödig! :)
Och jag vill bort till Ica och hämta ut min vinst som dom nyss ringde om! Wiieee!! :D

Sen ska jag förbi den här djuraffären i Knivsta och köpa en grej..
Hamstermat.. Tråkigt men sant.. :P

Nu ska jag klä på mig.. Blir kallt att gå naken om benen.. :P
När ska jag lära mig att man alltid ska ha byxor på sig när man är vaken?!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

SvaR: Det gick bra :D Ni kommer få se bilder om cirka 2 veckor :)



Nu ska jag snart åka hem till Dalarna igen, ska bli skönt :D

Postat av: Linda

Vad har du vunnit? ;)

2008-09-10 @ 17:45:51
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: hahah! Bra där :D

2008-09-10 @ 19:43:10
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback