Oliver..

Olivers knöl har blivit värre och för en stund sen så sprack den som en väldigt stor finne.. Det kom blod blandat med lite var tror jag.. Inte fräscht för fem öre.. Urk på burk!

Så nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta upp oss så att vi kan bege oss till veterinären i Upplans Väsby..

Får se vad som händer och fötter.. Ingen idée att klä på Elliott byxor förrens typ 5min innan vi ska åka för att annars drar han antingen av sig dom hundra ggr om eller så skitar han ner dom.. *suck*

Jaha.. Hur mkt kommer det här gå på då?! Nån som vill komma med en gissning?! Kan ju säga att detta betalar inte soc. :P Nej det får min kära pojkvän göra.. *haha* Men vi har en överenskommelse att han betalar hälften och resterande hälften blir jag skyldig och får betala när jag kan.. Så det är rätt bra. Då behöver jag inte oroa mig för pengar när det gäller honom iaf. Och samma om nått av de andra djuren skulle råka illa ut så hjälper han ju självklart till men där blir jag skyldig hela summan! :) Vad drar vi för slutsats av det då?! Jo Udden gillar bara Oliver av alla djuren! *haha* :P

Fast jag tror nog att han är lite smygkär i Molly också men det vill han inte erkänna.. ;) Men jag ser nog att han är lite kär i henne.. ;P *thihi*

Kommentarer
Postat av: jossan

usch då! :S



kika gärna in på min blogg där jag säljer mina handgjorda smycken!
http://pearlsforgirls.blogg.se

2008-09-04 @ 18:02:13
URL: http://pearlsforgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback