Nedrans busfrön!

Gick precis in och skulle kolla till hamstrarna och vad möts jag av?!

Joo ett stycke Qutiepie på golvet..
Hennes bur hade ramlat på nått konstigt sätt ner i Linnsans bur..
Vette sjutton hur hon lyckats med det men men..
Kolla efter Linnsan men hon var puts väck.. :S

Just nu står det en massa påsar och matsäckar inne i det rummet så jag tänkte att henne lär jag ju inte hitta i första taget..
Det första jag gör är iaf att sätta ner Qutiepie i Linnsans bur, en hamster mindre att oroa sig för..

Börjar med att flytta på blomjordspåsen, som jag plocka fram häromdan för att lägga ner lite jord till maskarna..
La påsen åt sidan och vad händer då?!
Joo påsen börjar att prassla!

Och så kolla man ner och där vill Linnsan komma ut! :P
Alla home and safe! :P
Linnsan fick bosätta sig i Qutiepies tillfälliga bur..
Får se om jag kan få ordning där inne nu i veckan..
Måste iväg till Ikea så jag kan fixa iordning där inne..
Dom kan ju inte ha "Under renovering" hur länge som helst.. *thihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback