Natti natt..

Nu ska jag bara kolla klart på CSI och sen ska jag gå och nanna..

Har haft ett nästintill h*vete med Elliott ikväll..
Han har varit super mega duper trött men vägrat att sova!
Jag som har huvudvärk har inte alls varit på humör för detta!
Så vi har bråkat lite idag.. Men det slutar alltid med att Elliott kommer fram och klappar mig på kinden, putar ut med underläppen och säger "förlåt".. Och sen får man sig en puss ibland.. Så några jätte onda miner har det ju inte varit.. :)
Men usch vad det tar på en när han vägrar sova och man vet att man ska upp tidigt imorgon..
Får se hur det blir imorgon..
Jag får ont i magen och ångest så fort jag tänker på att jag måste upp tidigt.. :/
Måste verkligen berätta för Birgitta hur det ligger till men fegis som jag är så nickar jag ju bara och ser glad ut och går med på allt hon säger.. :/ Nått som bara förvärrar allt för mig..

Nedrans..

Kommentarer
Postat av: Johanna

jo jag sov ganska bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback