Morrn Morrn (igen)!

Elliott vakna typ 5min efter att jag hade publicerat det förra inlägget.. Då var det bara att byta blöja och sedan har vi myst i sängen!
Jag, Ollan och Mollan gick på morgonpromenad så att Udden missade sitt tåg.. Bra jobbat.. ;) Mollan vägra kissa så jag gick två prommisar med henne och sen tog Udden över. Han är så snäll min älskade älskling! :D

Nu har vi nyss ätit frukost och Udden har åkt med ett annat tåg.. Sitter och kollar på Paul Plutt.. Eller vad han nu heter.. :P

Mamma och Felicia ringde också och undra om vi skulle följa med till Goliat. Felicia har ju skaffat sig en medryttarhäst.. Eller vad man ska säga. :) En liten shettis som dom tänkte åka förbi och hälsa på idag så då ska jag och Elliott följa med. :) Ska bli rooligt! :)

Så vi ska väl göra oss iordning för att annars får vi väll inte följa med.. Nu tog Elliott av sig blöjan också.. *suck* Alltid när man har lite små bråttom.. :/

Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback