Hostmeducin?!

JA TACK!

Usch vad jag hatar hosta.. :/

Och inte nog med att jag hostar massa så tycker inte min mage om denna dagen.. :/
Det kommer bli en tung och jobbig dag imorgon.. :/
Tur att Udden kommer tillbaka så att han kan avlasta lite..
Jag HATAR att vara sjuk! Usch tvi och blä *spottar på golvet* HAHA! :P

Sitter och väntar lite på att hostmedUcinen ska börja verka..
Vill inte råka väcka Elliott..
Han behöver sin sömn om han ska orka med dagis imorgon.. :)
From imorgon ska han ju vara där en timme extra varje dag PLUS att han ska vara där även på fredagar..
Ska bli spännande det här.. Jag tror det kommer att bli bättre för honom att vara där mer.
Förhoppningsvis blir han inte lika ledsen över att bli lämnad då..
Gillar igentligen inte att lämna bort honom när jag ändå är hemma.. Då kan han ju faktiskt få vara hemma, för med honom hemma gör jag mer nytta än när han inte är hemma.. :P Då tar man ju sin chans.. ;P *haha*
Min underbara guldpojke! :)
Helt klart det bästa som har hänt mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback