Hemma igen..

Nu har vi precis kommit hem igen.. Elliott sparka av sig skorna och sprang in och satte igång tv:n.. Nu kom han med fjärrkontrollen till mig och ville att jag skulle ändra kanal.. Nån som var sugen på barnprogram eller vad tror ni?! ;P

Ska fixa iordning lite välling och sedan slänga honom i säng. Ska ju upp så där ruskigt tidigt imorgon.. Bläää!! Inger jag ser framemot.. :/

Har 248 inlägg på Bloggkoll att gå igenom också.. :S Fy sjutton säger jag bara.. Hade det inte varför att jag är så nyfiken av mig vad alla har skrivit och inte vill missa nått så hade jag helt klart tryckt på "Markera alla som läst"-knappen! :P Nyfikenhet borde helt klart vara en av de 7 synderna.. :P Eller det kanske är det?! Vad vet jag.. :P

Bäst att jag gör lite välling och räddar Elliott från Bridget Jones som går på 3:an.. ;P


Kommentarer
Postat av: Linda

SV: ja verkligen.. hon storbölade i telefån idag när hon pratade med mamma

Postat av: Essan

4 kg har jag gått upp :)

2008-09-14 @ 22:26:11
URL: http://dezember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback