Hemma igen..

Nu har vi både hunnit med en ridtur med hästen, lr ja Felicia red och jag fick gå på sidan om.. ;) Hästen tog sig även en smakbit på Elliott så nu har Elliott ett tandmärke på ett av sina fingrar.. Han hade ju ätit bulle tidigare och luktade väl gott om handen så då ville ju självklart Goliat smaka om det var lika gott som det luktade.. ;) Skulle inte du också ha gjort det?! *thihi*

Sen vart det en tripp till statiol för lite lunch innan det bar iväg till jobbet.. Jobbet idag var väldigt lugnt, nästan lite för lugnt. Försökte hitta på lite saker att göra hela tiden men för mkt tid och för lite att göra.. :P Men det kan ju vara trevligt det också. Bara det inte händer för ofta så.. ;P

Ååå måste ju berätta! I stallet hade dom 3st kattungar, två blå sköldpadd och sedan en svart vit. Alla honor. Och ursöta! Men det är ju alla kattungar! Men ena lilla sköldistösen var ju bara fööööör go! Jag vart jätte kär! Hon pussa på mig och så fort jag satte ner henne så tog hon ett skutt och klättra upp för mina byxor och upp och satte sig på axeln! Åååhhhh jag ville inte lämna kvar henne! Gostösan! Hade jag bott större hade jag tagit med henne på direkten! Men istället har jag lite planer på att sno henne och lämna henne hos
Essan! *haha* :P Kelly har sagt till mig att hon vill ha en kompis! ;D

Nu ska jag se vad det kan tänkas bli för mat.. Jag är lite hungrig. :)

Kommentarer
Postat av: Gisele

du är ganska smart du..det hade jag lagt på is...

jag är inte så smart..haha

Postat av: Essan

åh en till sköldis till mig :p



du kan ju ge den till doris?

2008-09-01 @ 22:49:31
URL: http://dezember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback