Hemma hos mamma..

Ja nu e jag hos mamma igen.. :) Åkte hit direkt efter att jag hämtat upp Elliott från dagis.. :)

Väl här hemma har Anncha fått träffa Molly och även Elliott vare sig hon ville eller inte.. *haha* :P Hon ville iaf inte ta med honom hem.. Konstigt nog.. *haha* Jag förstår inte varför.. :P
Hon snacka nått om att det bara fick sitta tjejer i hennes bil men det är väl mobbing så då anmäler vi henne! *haha*
Fast då kanske hon i sin tur anmäler mig för olaga hot.. *aiijjkksss* Det här ser inte ut att kunna sluta bra på nått sätt så det är nog bäst att vi bara glömmer att det någonsin hänt.. :P

Med sig hem tog hon bara sina egna töser som hon hade med sig ner.. :) Dvs Majsan, Malva, Dorina, Esmeralda, Smulan och en till.. Ja just det Rosa! :) Bara töser.. :) Smulan och Esmeralda hade dock kunnat få stanna.. ;) Och kanske Dorina också! Får se om jag kanske lyckas få in lite bilder sen när jag kommer hem.. Tog jag några bilder förresten?! Hmm.. Jo men några tog jag.. ;)

Så nu har det varit hundfarm hemma hos mamma igen.. :P Vet inte hur många dom var här idag om man ska räkna med mina två också.. Men 14 hundar tror jag väll att vi kommer upp i?! Kan det stämma? Anncha har 6st och mamma har 6st(?) och jag två.. Eller ja jag står inte som ägare på nån av dom utan den ena är mammas och den andra är faktiskt Annchas.. :P *thihi* Så dom har 7 var.. :P Iaf om vi bara ska räkna på dom som var här idag.. ;P

Nu ska jag fixa iordning lite kaffe till mig.. Börjar bli riktigt trött.. Känner att min kropp inte är helt frisk.. Vill bara sova hela tiden och blir trött för minsta lilla.. :/ Bläblä.. Jag vill bli frisk snart!

Kommentarer
Postat av: linda

Ja en massa hundar blir det ibland..L



tACK FÖR GRATTISET!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback