Hel igen!

Mötet gick bra! Efter mötet så gick jag för att skriva in mig på arbetsförmedlingen men då funkade inte deras telefon. Typiskt! *suck* Så då gick jag vidare för att beställa tid hos tandläkaren för att fixa framtanden. Och gissa vad?! Dom hade tid på en gång då jag har nu en hel framtand igen! :D JIPPIEEE!! :D Kosta "bara" 1370kr! :S Nu är jag ändå lite glad att jag har socialbidrag för att nu är det ju dom som får betala. :P Bajsibajs så kommer jag att få komma tillbaka för en undersökning lite senare... Usch ser inte framemot det!

Tandläkaren jag hade idag var jätte trevlig och duktig! Tyvärr ska hon gå på mammaledighet så henne kommer jag inte få nästa gång.. :( Dumma!

Efter jag hade fått en hel tand så gick jag in hos Husläkaren för att beställa tid för mig och min vikt! Men tydligen kan man inte beställa tid där!? Super konstigt tycker jag men men.. Nån skulle ringa upp och det har dom gjort nu! Så jag har precis pratat med dom. Tyvärr såg det inte ut som att dom hade några tider.. *suck*
Däremot så fick jag dom att fylla på Elliotts Tavigyl recept. Så imorgon efter kl 16.30 kan jag hämta ut det. Så att han kan få slippa att hans eksem ska klia. :) Den tar nämligen bort klåda.. :)

Nu ska jag som sagt hämta Elliott.. Är lite försenad.. Måste ju prata med dom om att Elliott måste gå upp i tid.. :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

ok :( nej nu har jag örajt städa o renbädda ;) hehe men dock lite slö men skall skärpa mej ;) ad gör du sötis?

Postat av: Just Picture It ?!

BARA ? usch, tandvård är alldeles för dyrt :/

2008-09-03 @ 16:17:48
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback