Gratis är alltid gott!

Ja har ni lika tråkigt som jag har just nu så tycker jag väl att ni kan roa er lite med att bli medlem på diverse gratis sidor:

Gratis Bio:
Samla ihop poäng genom att värva nya medlemmar och göra diverse erbjudanden. Poängen kan du senare byta ut mot presentkort till en hel bunt olika affärer! Bla: H&M, Bookia, Kicks, Cubus, Panduro, Waynes Coffe, Åhlens, Polarn o. Pyret och många andra butiker! Du kan även välja att byta ut dina poäng mot biobiljetter eller pengar på Unibet! :)



SuperGratis:
Även här samlar du ihop poäng genom att göra olika erbjudanden, besöka olika hemsidor, medverka i tävlingar och även genom att värva vänner och bekanta. På SuperGratis kan du även få poäng för vissa saker dina vänner gör. Enklare att samla poäng än så kan det ju knappast bli.. ;) Poängen kan du sedan välja att antingen byta ut mot presentkort (samma affärer som ovan m.fl.), biobiljetter, kondomer, trisslotter, VIP status på Playahead, ipod shuffle, xbox 360, Nintendo Wii m.m. Pluspoäng för att man får ett inloggningspoäng varje dag! ;D



GratisMakeup:
Samla poäng genom erbjudanden och värvanden och byt sedan ut dom mot presentkort på KICKS!



GratisGrodan:
Samla ihop ETT poäng och sedan är det bara att börja värva medlemmar! Värva 8 personer och få ett presentkort à 500kr på H&M eller Kicks. Värvar du 15 personer så kan du få en ny kamera! Eller varför inte slå på stort och värva 22st och få ett psp slim eller värva 25 personer och få hem ett xbox 360 eller en ny Sony Ericsson mobiltelefon! ;) Finns en del att välja på.. Nått intressant för alla! ;D



GratisRefill:
Samla ihop poäng genom erbjudanden, besöka hemsidor eller värva vänner. Poängen kan du sedan byta ut mot refillkort eller presentkort. Samlar någon du värvt ihop 200p så får även du 200p som belöning. ;)



LotsMoreFree:
Du samlar helt enkelt poäng genom att göra olika erbjudanden. Erbjudandena är indelade i guld-, silver- och bronspoäng. Poängen byter du sedan ut mot nått som faller dig i smaken. Tex; ipod shuffle, ipod nano, nintendo wii, sony psp, playstation 3 eller varför inte ett presentkort på H&M, Bianco, Br eller Vero Moda?! Finns mkt annat att välja på också! :)



GratisGenerationen:
Välj först ut 2 prylar. Du kan välja mellan 25 trisslotter, creative zen, extern hårddisk, presentkort på MQ, digitalkamera, presentkort på Ikea, ipod nano m.m.
1. Fullfölj ETT erbjudande 2. Värva 7 vänner 3. När dina vänner gjort sina varsina erbjudanden så får du din första pryl! 4. Värva 13 vänner till för att få pryl nr 2! ;)



Biobiljett.nu:
Biobiljett.nu är ett slags poängtävling, den som i slutet av varje dygn har samlat mest poäng vinner en biobiljett. Om denne person blivit värvad av någon vinner även den en biobiljett.



Market2Member:
Ska jag vara ärlig så är jag faktiskt inte helt säker vad den här sidan är bra för.. *haha* :P Men bli medlemmar och berätta för mig vettja.. ;)



GratisGodis:
Funkar väl mest som de ovanstående, dvs besökhemsidor, gör erbjudanden, värva vänner och få hem en himla massa godis! :P Har varit medlem här tidigare och fått hem en massa godis men sen avslutade jag mitt medlemskap av nån konstig anledning men nu är jag medlem igen och ska faktiskt snart beställa hem en liten order med godis.. ;) Nån som är intresserad?! Jag har ju tandvärk just nu så det kanske är bättre om jag lottar ut godiset.. *thihi* :P Om nån vill ha dvs..




Det var väl dom jag är medlem på iaf.. :) Rekomenderar verkligen SuperGratis! ;D Det är favosidan faktiskt.. ;P

Kommentarer
Postat av: lollo

Jag är medlem i alla gratissidor och måste säga att Market2member är klart överlägsen. Man kan klicka ihop 500 spänn rakt i kontanter på ett par minuter. Så om du inte redan är medlem här, Do'nt miss it!!!

2008-10-14 @ 17:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback