Godissug..

Usch jag har fått ett begär.. Ett starkt begär.. Och inte vilket begär som helst.. Utan kaksmetsbegär!!

Ahhh!! Kan det bli värre?!

Ja det skulle väl vara smör blandat med socker begär men fy det lät ju bara snuskigt.. :S

Men åååhh och det är inte vilken kaksmetsbegär som helst..

Utan det är en speciell kaksmet..
Den e såååå go!!
Chokladkaka..
Mums..

Usch skäms lite..

Är så sugen på att göra smeten och bara äta upp den på en gång..
Men så kan man ju inte göra..
Så får man inte göra..

Men får helt enkelt göra en sats och smaka lite.. Men bara liiiiite..
Men vad ska jag med den färdiga kakan till sen då?!
Jag lär ju äta upp den med..

Men va sjutton då kan jag ju lika gärna äta smeten på en gång.. :P *haha*

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: ja jag är hemligt kär i honom :P Nej men seriöst, brukar ofta tänka på mina vänner och du är en av dom ;) hihi Pussgull

Postat av: wooltiti

Tack :)

Jag brukade göra någon konstig kaksmet förut och mumsade i mej. några kakor blev det då aldrig, haha

2008-09-16 @ 22:18:22
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Johanna

vi åt kladdkaka nyss mums

2008-09-16 @ 22:38:03
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback