God natt!

Det har inte blivit så mkt bloggande idag.. Sov alldeles för länge, åt lite sallad, gick ut på promenad och handla och hämta ut min vinst från Ica Kniven.. Mer om den imorgon.. :P En riktig fjantig liten sak men jag vart överlycklig! :D *thihi*

Sen bar det av mot Fäboden tillsammans med mamma och Anncha.. Sen hem till mamma i väntan på att få skjuts hem.. Drack en kopp thé..
Spännande va Calle! :P

Väl hemma sen har jag väl inte gjort speciellt mkt upphetsande.. :P Fick lite mat i magen och sedan mata jag hamstrarna och gav dom lite nytt vatten.. Då vart dom glada dom små skitarna.. ;P

Ja just det fick ju även sällskap med mig hem i form av "Drutten" och Majsan.. "Drutten" heter igentligen Brenda och det är Felicias hund.. :) En jätte söt liten Ungersk(?) hund av rasen Bichon Havanais! ;D En söt liten drutt som totalt har förälskat sig i Flisan.. :) Majsan däremot är en tempelblandning, inte riktigt säker mellan vad. Underbett har hon iaf och är lite ljusbrun i färgen. Nån som vill gissa?! :P Det är än så länge Annchas hund men hon är väl till salu om jag inte missminner mig.. Tror mamma sa nått om att hon skulle åka förbi tvillingarna och visa upp henne för dom.. :) Majsan är en jätte trevlig hund och faktiskt en av hundarna som Molly har växt upp med så Molly vart ju överlycklig över att träffa henne men Majsan tyckte mest att Molly var läskig.. Och det kan jag väl hålla med om.. *haha*

Just nu håller Molly på och biter på Prutt.. Konstig hund det där..

Nu ska jag som sagt gå och dreggla kudde.. Sov så gott alla ni där ute! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Åh tack, vet du hur länge jag har letat efter den där DVDn, jag hade glömt vad den hette. Har inte sett den, men när jag hördes talas om den så tänkte jag att jag skulle köpa den, men det är som du säger, den är dyr :/

Postat av: Linda

SV: Nepp inte Kissie

2008-09-11 @ 11:22:49
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: jag vet inte vem du pratar om nu, men hon har nog retat upp många, efersom nästan varanda bloggare skriver irriterande inlägg om henne

2008-09-11 @ 12:43:35
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja alltid kul med tävlingar, hihi. Ska sammanställa en lite goodiebag snart o försöka ta kort på allting..det som är det svåra. Att försöka få allt o se bra ut på bild med min lilla kamera ;)

2008-09-11 @ 13:48:55
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback