God natt!

Nämen ojj jag kanske ska gå och lägga mig..
Ska ju faktiskt upp och jobba lite imorgon..

Har avancerat upp från att vika julkort till att få rulla planscher!
Wiieeehoooooo! :P *haha*

Jätte kul! Jag loooovar! :/
Men jag försöker intala mig själv att det är bättre än ingenting men ännu är jag inte övertygad..

Men efter att jag har rullat klart att planscher imorgon så kommer jag säkert att få paketera voodolls.. :P
Säkert lika roligt det..

Usch det värsta med det hela är att jag faktiskt tycker det hela är lite halv roligt..
Jag kan ju som tidigare märkt glädjas åt småsaker..
Och detta verkar vara nått som är lite småtrevligt faktiskt..
Sitta där med folk som inte är helt hundra, om man säger så.. :P
Vissa är riktigt roliga! :P Har fängelsetatueringar och sånt.. ;)
Det enda jag inte gillar är TIDERNA!
Det är inte normalt att tvingas gå upp kl 7 på morgonen!
FY SJUTTON!!!

Nej fy! Borsta tänderna, kissa sista och dreggla kudde!
Helt klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback