God natt..

Nu ska jag ta mina gråtsprängda ögon och gå och lägga mig.. Behöver min sömn.. Elliott sover på soffan.. Han har kommit in i den ovanan att han vill somna i soffan om jag fortfarande sitter uppe.. Inte bra det, det måste vi plocka ur honom.. Men han som var mammig innan han vart sjuk är ju ännu värre just nu.. Så han får lite dispans.. :) Han sover väldigt bra i soffan också.. ;) Jag flyttar soffbordet så att han inte kan ramla ur och sen så sover jag med öppen dörr.. :)

Fast jag vet inte om jag kanske ska lyfta över honom i min säng i natt.. Fast soffan är ju iof skönare att sova i än sängen så det är nog skönare för honom att ligga kvar.. ;P

Beslutsångest om något.. :P Får se hur jag gör.. Har tid att bestämma mig medans jag borstar tänderna! ;)

Natti Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback