God morgon på er!

Är uppe en snabbis nu bara för att ringa till Elliotts dagis och berätta att han inte kommer idag.. Lite komiskt eftersom jag ringde igår ef och "varna" att han skulle komma.. :P Men senare på kvällen så visade det sig att han har fått ögoninflamation. Och eftersom det är jätte smittsamt så vill dom ju inte ha dit honom då.. Taskigt va?! :P

Men nu ska jag gå å lägga mig igen.. Elliott gick och la sig jätte sent så förhoppningsvis så kommer han att sova några timmar till så då ska jag också passa på! :)

Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

haha ja det var ju taskigt av dagiset ;)

Postat av: bitte

ha en trevlig dag

2008-09-25 @ 12:13:12
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback