God morgon!

Eller så god vet jag inte om jag tycker att den är.. Skulle gärna vilja ligga kvar i sängen och dega ett par timmar till.. Men idag går ju inte det för att kl 9.30 ska jag vara nere på Samrek och kolla läget.. Efter det så ska jag däremot hem och sova gärnet! Fy sjutton säger jag bara..

Elliott har fortfarande inte vaknat än trots att han i natt har sovit utan att vakna för första gången på hela veckan! Ska leta upp lite kläder och sedan väcka honom med en flaska välling! :)

Ska kanske leta upp lite kläder till mig själv också.. Låter nog som en bra idée.. Fast igentligen inte.. Bättre om jag inte har nå kläder så att jag kan skrämma slag på dom nere på Samrek så jag slipper börja jobba där! :P *haha*

Nu ska jag väl skynda mig! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Allt bra idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback