God morgon!

Ja just det jag har ju inte sagt god morgon än! ;)

Klockan 8 vakna Elliott.. Han som annars har sovit till kl 9 alla andra dagar då vi har varit tvugna att vara borta en viss tid.. :/ Så självklart.. Och speciellt idag när jag inte alls mår något bra.. Har ringt hit Udden för att jag känner att jag kommer inte att orka med Elliott idag.. Känner redan att mitt huvud håller på å sprängas bort!

Och jag som har saker jag måste göra på schemat idag.. Nej jag orkar inte! Jag håller på å dör.. Nja kanske inte men nästan?! :P *haha*

Elliott vill "buppa" men jag orkar inte.. Inge buppa idag.. Buppa = Hoppa..

Nu ska jag lägga mig på soffan med en kopp thé tror jag..

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Jag håller med dig till fullo!

Hon är verkligen uuursnygg!



Vem skulle kunna tacka

nej till en natt med henne liksom? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback